První zápis

Je březen, začátek další lezecké sezóny, tak jsem se rozhodl, že si zkusím založit blog, na kterém budu popisovat mé (a taky Pavlínčiny) lezecké aktivity...zřejmě to celé bude mít podobu takového rozšířeného lezeckého deníčku a jak říká Pavlínka, bude to asi dost úchylný.

Několik informací z "historie"

Lézt jsem začal v roce 2002 díky Pavlíně, která tenkrát chodila s Patričkou na umělou stěnu...Tenkrát v létě se děvčata chystala stopem do Portugalska a Dan se nabídl, že je vezme autem do Rakouska na Peilstein, kde si o víkendu zalezou na místním vápenci a pak pojedou dál stopem...Já jel s nimi a když už jsem byl pod těma skálama, tak jsem to taky zkusil. Nutno říci, že už první můj lezecký den poznamenala hádka s Pavlínkou, neboť jsem odmítl, aby mě jistila a nechal se raději jistit Danem. Možná již tenkrát se zrodil náš soukromý horolezecký oddíl s názvem HO Pohodová dvojka.
Následující podzim jsem si koupil první sedák a lezečky a chodil občas na umělou stěnu. Zásadní událostí byl výlet do Paklenice v létě 2003 ve složení Řehýl, Dan a Bromík. Pod vedením jednoho z nejzkušenějších lezců Řehýla jsem poprvé zkusil i vícedélkové lezení (nechápu, že jsme si troufli na Mosoraški - 10 délek, 350 metrů a já lehké délky dokonce vyváděl) a já zjistil, že mě to fakt baví. Po návratu jsem se přihlásil na Horoškolu VHS, která probíhala na Blatinách na Vysočině. Zřejmě nejdůležitějším přínosem horoškoly bylo to, že jsem tam potkal Davida "Regenerátora" Liškuta, s kterým lozíme dodnes.
I když horoškola byla super, členem VHS jsem se nestal, jsem raději individuálním členem ČHS. Pak to již následovalo rychle za sebou. V roce 2004 první písky - a to hned v Sasku v rámci akce Máj v Sasku, které se s Pavlínkou od té doby účastníme každoročně. Výjezdy do Rakouska, Francie, Chorvatska, objevování Jizerek, Broumovek, Ostaše, Tisských skal, výlety po lokálních skalkách na Moravě, Chřibský hnědák, půlroční pobyt na Novém Zélandu, kde jsem propadl boulderingu (více viz na http://pokac.blogspot.com/), účast na Petrohradském padání v roce 2007, koupě bouldermatky, první návštěva Labáku, "nacvičování" cest v Krase a mnohé další akce, které si už ani nevybavím. Snažíme se s Pavlínkou prostě lézt co nejvíce a hlavně co nejvíce venku. Začátkem března jsme se vrátili z Turecka, kde jsme 17 dní lezli v oblastech Geyikbairi a Olympos. Dobře jsme se tam rozhýbali a potrénovali na další lezení. Tak snad to bude úspěšný rok a hlavně ať se nikomu nic nestane...

Několik fotek z let minulých


Finale Ligure, 2005



S Davidem na Stránské skále - 2005


Pavlínka v bivaku v Sasku, květen 2005


Heroický výkon v Holštejně, 2005


Pavlínka a jarní bouldering na Stránské - 2004


Jednodenní návštěva Fontáče, květen 2004


Fontáč, 2004


Parkoviště v Semmeringu, léto 2005


Pavlínka s Vladem v Rudicích, 2005


David na písku!!!


Ostrovské monstrum


Laďa s Evičkou na Osvětimanech, 2005



Sasko, VIIa, květen 2004


Lukáš, Roman a já v Sasku, 2004


David v Semmeringu, 2006


Dan na písku!!!


Dan na vápně!!!


Naše první návštěva hospůdky ve vesnici kámen - 2004


Broumovky - 2004



Paklenica, 2005

No comments: