Co čekat

Frekvence příspěvků je nyní sice trošku nižší než bývalo zvykem, ale přece jen se můžete na něco těšit. Společně s Gumovým Asuem se chystáme spáchat několik rozhovorů, Fery by nám rád poskytl informace o tom, jak dělal průvodce na Kras a něco o matroši, Celofán mi zaslal několik historických fotek, Vlk přislíbil souhrn novinek z nejvýznamější vápencové oblasti v dosahu brněnské MHD. Takže snad se to vše podaří a zpříjemníme vám několik dlouhých zimních večerů.

Zasloužilé krasaře čeká ráj (nebo peklo?)


2 comments:

Anonymous said...

Každý ráj musí být zaplacen peklem. Vzadu na otevřeném víku kufru stojí vlevo strážce mého harému Jan Zrnéčko-Myšák, vpravo Helena Straková-Zubejda. Vlevo vpředu Květa Kuttová, paní Franty Kutty. Zbytek jsou moje krásný holky alkoholky, lezkyně z HO Sokol Nové Město na Moravě-Drátník. Ta aerovka a ten lahvouš byly také moje.
Aby si to někdo nevykládal špatně: já jsem byl vždycky slušnej chlapec, nikdy nechodil s více než dvěma holkama současně a hovno bych neřekl ani za kýbl sraček!
C. :o)))

Anonymous said...

Cirou nahodou pres jisteho Pytlika a Lejsana jsem se dostal na vase stranky a s potesenim zjistuju,ze jeste ne uplne vsichni pametnici umreli nebo zdegenerovali natolik, ze nejsou schopni udrzet stolici a moc, ale jsou dokonce ve stavu dat dohromady i par souvislych vet ktere cloveka vrati do tech heroickych dob, kdy Kras byl vlastne (z dnesniho pohledu)zemi zaslibenou a rukou lezeckou temer nedotcenou.Je to docela fajn.Zdravim.Ten, co v tech pohadkach vystupuje jako ,,Zanek Kouril,,