Deštivý lezecký víkend

Poslední zpráva o Hnědákovi - fajn video z akce lze nalézt na adrese
http://www.climbers-uh.net/videa/chribskyhnedak2008.wmv

No a co se dělo tenhle týden? Počasí je počasí a tak již začala sezóna na Fritu a Průmyslovce...ach jo:-) Pěkné motivační video pro indoor sezónu - http://www.youtube.com/watch?v=PdwrtK6EJfw

Ani nepříznivá předpověď však neměla sílu odradit Katku a mě od výletu na Vysočinu, cílem se stala Bílá skála, kde jsem ještě nebyl a o které píší, že má nejkrásnější stěnu v oblasti. Za vydatného mrholení jsme po půlhodince chůze z Moravských Křižánek minuli Ostrou skálu, kompletně prochcanou, a pak jsme již stanuli u Bílé skály... kromě několika cest na JV stěně byly všechny cesty nelezitelné. Utábořili jsme se pod převisem a na rozlez si dali cestu Macek (V-), docela boj v mokrém a dost studeném nakonec i s odsednutím:-). Shodný slaňák s cestou Ještě jsme se nedohodli (VIII+) určil další program. Zkusil jsem si ji na TR, napodruhé už to docela šlo, mezitím jsme ještě vylezli Večernici (pěknou krátkou výživnou pětku) a já zkusil ostrý pokus ...no bohužel jsem spadl až nahoře při poskoku do madla...každopádně krásná cesta po dobrých chytech a hodně o vytrvalosti..no mohl bych se vymlouvat na podmínky, počasí bylo počasí. A Katce respekt za to, že si to užívala i v takovém marastu!
Zima, déšť, proč lezem?
Jihozápadní stěna Bíle skály

Pod převisem

Prasečí ráj v Blatinách

Nedělní probuzení na Blatinách do dalšího deštivého dne a telefonická konzulatace s Janisem rozhodli o tom, že jsme se sbalili a vyrazili na cestu do Sloupu, kde jsme si ještě perfektně zalezli v lehčích cestách, které jsem ještě nelezl...no nakonec docela povedený víkend zakončený večeří v Holštejně...tak to má být:-)

Katka baletí na Evropě

Katka Papala Lulu

4 comments:

Lucka said...

Eh, tak to "motivační video" mně dost zneklidnilo :-) Budu si ho muset připomenout až budu na rajčeti hekat že to je moc převislý a že mám po 5ti metrech už moc natečeno!

Btw, kolik ta cesta měla metrů??? Nekonečno?!

Anonymous said...

Je to opravdu kruta micka, sem chvilema ani nevedel, zda leze nahoru, dolu ci vodorovne...
Pokac

Anonymous said...

ja bych rekl, ze nejdulezitejsi je skorovani. pl.

Anonymous said...

jak rikam PLazmo, spadl jsem v poskoku do madla:-)
Pokac