Nic se neděje

Nevím, zda se náhodou nedostavuje lezecké nasycení, přece jen už lezu venku v kuse od února, a tak se poslední dobou dokodrcám maximálně do Krasu. Jak tedy bylo minulý týden? Jak jinak než dobře...Janis a spol odjeli vychlastat Ostaš, takže jsme tady řádili pouze s Davidem a částečně s Katkou. V úterý odpoledne jsme se ocitli v Holštejně a nic jsme v podstatě nevylezli, David zkoušel Phar Lapa na prvním, což je docela legrace a já s Katkou lezl jenom Starou cestu, což je moc pěkná pětka s šestkovým začátkem. Ještě jsme viděli srny...
V pátek jsem jel s Davidem busem do Sloupu a konečně jsem vylezl Variantu Mauglí - Šufánek na Hřebenáči, což je dle mého názoru nádherná cesta. David si ale myslí něco jiného...každopádně je to hodně o nohách, což je na Hřebenáči vždycky problém. Na rozlezení jsem se odhodlal do Hrany za 6-, kde je pouze jedno jištění. Uf, docela jsem se zapotil, ale super cesta...no a pak ve Starých jsme lezli Moonlight Shadow a Unru. Na ty tři hodiny, co jsme tam byli, to bylo docela výživné. Čekání na bus v hospodě a následný krátký ale intenzivní pobyt v Artu nás dokonale připravil na sobotu, kdy jsme v rámci tréninku na Chřibského hnědáka nabalili batohy a na kole se vydali do Holštejna. Koupel v Blansku, oběd ve Sloupu, brutal kopec do Šošůvky a David už zase visí ve Phar Lapovi. Kurňa, tentokrát to málem dal...Já vylezl Myší šeď a jednu pěknou dlouhou cestu vpravo od Maskované Judity a jeli jsme zpět, bohužel ne do Blanska na vlak nýbrž do Brna a já málem zdechl vyčerpáním...holt roky jsou roky:-) Nevím, zda Hnědáka přežiju, budu muset Davidovi dát nějaká sedativa...

2 comments:

Anonymous said...

Pekny fotky od Janyse. Pisu mu za 1.

Anonymous said...

Jojo, i pres sve nedostatky je to dobry typek:-)
Pokac