Hurá na další rok

Poslední den v roce 2008 jsme strávili se slečnou K. kde jinde než v Rudicích. "Bohužel" mrazivé počasí ochladilo naše lezecké ambice hluboko pod bod mrazu, takže přišel na řadu kulturně historicko sociologicko geologický program.
Pod obcí to žije...
A je nutno poznamenat, že Rudice mají co nabídnout. Povinná je zejména návštěva Větrného mlýna s místním muzeem, kterým Vás provede nezapomenutelný pan Eduard Šebela, aka dědeček Eda. Jeho historka o oběšené koze...no schválně, až se vám někdy v Rudicích při lezení zkazí počasí (i když to je nepravděpodobné:-), tak se tam zajděte podívat. Více na http://www.rudice.cz/. Velmi zajímavou se jeví možnost podívat se přímo do systému propadání, což prý místní speleologové umožňují po krátkém zacvičení i amatérům.

A místní hospoda s galerií je taky docela fajn místo (čepovaná plzeň), kde je možno se sociologickým zaujetím sledovat lokální alkoholiky (během hodiny naší přítomnosti vypil u vedlejšího stolu týpek 9 velkých panáků vodky či režné bez jakékoliv známky opotřebení...).

Vstup do hospody

Staré vybavení


Kočka a medvěd

Geoda

Hlinkový lom Seč - dá se tu i bruslit

No a co lezení v roce 2008? Dobrý to bylo...počasí krásné, skály na svých místech, hafo srandy, i nějaké přelezy se podařily. Akorát písek jsem zanedbal téměř úplně...což by se snad i díky autu mohlo letos zlepšit...Bohužel konec roku a začátek roku mi trochu kazí pomrvená šlacha na prostředníčku, takže stěnu zkusím asi až v únoru...
A 2009? Budem vidět!
Tož hlavně opatrně

2 comments:

windguru (janek) said...

Ahoj Petře, tak tady koukám, že máš nemocnýho fakáča, podobně jako já..Co s tím máš? Jak se ta šlacha projevuje. Já ji mám citlivou na otlak kolem prostředního kloubu na prstu, jinak v tahu mně to nijak nebolí, ale jak to zmáčknu tak kurevsky. Tak taky na stěně nelezu, což rezultuje v pěkným kydnutí, což mě nebaví...Ať se ti to zhojí rychle (a mě taky;-)

Pøk said...

no boi me ta slacha uplne jak zacina prst u dlane. Taky to boli, jen kdyz na to pritlacim, v tahu ne. Toz to mazu a davam pauzu...sak do jara casu dost...tak at se ti to brzo spravi!