Clusterfuck

Ze středečního výjezdu do Sloupu stojí za zmínku nelíčený údiv, který jsem na Starých vzbudil ve skupince Martina, Vagoš a Buril poté, co jsem jim sdělil, že jsem přijel vlakem a autobusem – ta dnešní mládež!


Stará plotna


Staré skály se Starou plotnou a různě starými lidmi

Děcka zrovna trápili Starou plotnu a Martině se ji nakonec podařilo přehopsat, gratuluji! Stará není rozhodně žádná dávačka. Chudák Vagoš padal v posledním těžkém kroku, až se nasral a přelez odložil na další výjezd – taky samozřejmě gratulace (naše skupinka se realizovala posléze spíš v hospodě v Holštejně, kde jsme se snažili si olíznout loket a kdyby se nám Davida podařilo přemluvit, tak by zkusil sníst 2 horalky za 2 minuty - obojí jde poměrně lehce, hned si to zkuste).

Je to v pohodě


Fakt

Jinak včera měl Vagoš s Kubou na Průmce promítání fotek z Indie s povídáním a bylo to velice zajímavé a poučné. V hlavě mi utkvěly hlavně fotky slumů a potom jak Kuba stojí v záři zapadajícího slunce na písečné duně, ach!

V neděli si David s bandičkou odskočili opět do Sloupu, ale na všechny bylo sesláno prokletí v podobě různých kocovin apod. Jen David si odběhl od obskakování Sofie a dal Psycho Light, ale nijak zvlášť se o něm nevyjadřoval – má teď oči jen pro Sofii.

Já jsem v neděli byl nucen odpočívat po vynikající narozeninové párty Kubise a Moukise, ze které jsem se vrátil v 5 ráno a pamatuji se, jak jsem jakožto vegetarián rval holýma rukama maso z prasete a ládoval se jím. Pak už jen jak na zastávce rozjezdu zpíváme vykleštěnými hlasy „Vzdááálenááááááá…“ a Děti z Pírea. No zkrátka to nebylo na lezení.

(Ad Děti z Pirea – je to píseň, kterou si Čert začíná pravidelně zpívat, když stojí pod cestou a chystá se lézt. Považte, v jakém musí být stavu http://www.youtube.com/watch?v=JLo72XXBr0Q )

A dvě nejdůležitější zprávy na závěr – v sobotu je Štatl cap! Takže silné prsty a buzolu s sebou! Čajdo, máme si brát půlitr?

A úplná bomba: POK IS BACK!! Již zítra. Musím dát rychle blog nějak do pořádku…

3 comments:

Lucka said...

Paráda, anketa je dost prestižní :-D Sama jsem nevěděla pro koho se rozhodnout!
A kdo je prosímtě ten úžasný sexy model na tom Fotu měsíce? :-P
A uvidí pokáč minulé foto měsíce? :-))))))))

a četli ste už tu úžasnou debatu ke štatl capu na Lezci? jsem se dlouho tak dobře nezasmála :)

Mrnda said...

Ja myslím, že by Pok měl vidět minulou foto měsíce. A co teda vylezl?? Žádné zprávy?? Ja hlasoval pro 8a...věřím mu. Jestli ho ale nezkrotila kultůra a památky.....nebo Katka?=)
Debata na lezci je děsná...:(
M

Pøk said...

nic jsem nevylezl:-))