Nedělní Krasování

Poměrně znaven ze sobotního žulování a následného pobytu na Průmyslovce/Alterně jsem se v neděli dopotácel k Bajerově skále. Lezl jsem s týpkem, co tam byl sám...Objevil se i Stračena, po nemoci se snaží dostat do formy.
Bajerka je fakt cool. Klasifikace cest je zajímavá i na Krasové poměry. Například cesta Živoření za 6 je jednou z nejtěžších šestek, co jsem kdy lezl a myslím, že někdo, kdo leze šestky jako své maximum, zde nemá moc šancí...Další šestku, Podzimní, pro jistotu ani nenastoupím bez toho, aniž bych použil strom...Naopak některé osmičky (Stromová, Přeříznutá) jsou docela lehké. Odpytlil jsem staré resty (Hrana - super levitace, Přes Otvor - díky Čerte za radu s patou, Živoření - trošku adrenalinu, super cesta), mrkl na Zloprásk, který nevypadá nějak lákavě, zkusil neúspěšně - chyběl elán - Povolávák (8+) a odvalil se zpět do Brna...
Lucka mi poslala další fota z Rastenfeldu:


Lucka si užívá lezení na prvním v šestkové hraně


Mr. 8a


Můj boj ve Via Chiquita


Pěkná plotnová cesta Gaudimax


Janis v hraně

No comments: