Čtvrteční Bajerka

Tak jenom stručně a bez fotek. Bajerka poskytuje svou polohou v lese příjemné útočiště v teplých dnech a navíc se tam člověk dostane docela rychle busem, což činí tuto skálu ideální destinací pro kancelářské pracovníky nevlastnící přibližovadlo. Ve čtvrtek jsme tam se Stračenou a Pavlínou strávili intenzivní odpoledne. Nejlepším zážitkem bylo, když týpek lezl Přeříznutou (8) a vycvakl si nohou první jištění, které je dosti vysoko nad hromadou šutrů. Musel jsem k němu dolézt a cvaknout mu to, bo jinak by ho čekal nejištěný nejistý krok bez chytů k dalšímu jištění.

A co jsme lezli:
Pavlínka konečně přelezla Přeříznutou a připsala si tak další krasovou osmičku. Já zdolal Bílou Šipku (supr boulder v cestě za 6+:-), Kolem jeskyní (8-) a Povolávák (lehčí 8+). Na závěr jsme zkusili Mezi Meles (7-), přímou variantu Meles Meles, a byla to překvapivě krásná cesta, kdy spodní část (6+) je těžší jak vrchní část za 7-...
Zkoušel jsem taky Souboj s Vlkem, novou cestu za 8-. No, ten bouder u prvního jištění je docela hard core a připadlo mi to teda těžší jak Povolávák, nějak jsem to sice vymyslel, ale k realizaci už nedošlo...
A k té klasifikaci vše říkající mail od Janise:
nojo,na Bajerce ta klasa jen líta - lehký osmy, těžký šestky, občas něco naopak, stará klasa, nová klasa, Dumpíkova klasa (někdy nevylezu 6+ ale tady za rohem mám přelezený 9a), klasu dávaj lidi, co cestu lezli 1000x, jak se to leze na OS nikoho nezajímá... co nadelame. a pak se pod Poslednim pomnikem od Vlka dozvis tohle:Pánové rozhodující chyty, které mohly uletět jsem předem siknul ( byly dva) takže co dalšího vám upadne je úplně jedno , obtížnost to neměmí, protože já je k životu nepotřebuji . A nezvyšujte klasifikaci, když je to jen 8+ .Zapsal: Vlk, 30.05.2008 10:33:54
Takže tolik k flexibilitě krasove klasy..

No comments: