Prachov

Pátek - za chvíli vyrážíme na Prachov. Na opravdové písky, po dlouhé době (od května)...jsem zvědav a těším se. Polezeme s Katku lehké cesty a nebudu se bát...haha. Složení - HO Tesla + HO Starobrno.
Btw. - nový průvodce Prachova je moc pěkný. A v Hudy prodávají dobré kevlarky.

Pro začátek tematická báseň Jana Puše o úskalích pískovcového lezení a obálka nejstaršího průvodce na Prachov

Když jsem vězel v hloubce spáry
jedné cesty prastaré
přistálo mi znenadání
ptačí hovno na mé skráni
jenom jednou, víckrát ne.

Toť znamení černý ptáku,
že mi sereš na mou hlavu?
Nevěřím ti, že nemohu
pusť mi vzhůru havrane.
Však havran děl jen, víckrát ne.
Založil jsem žábu, nakop nohu
pomodlil k milosrdnému bohu
Když v tom koukl z poza rohu
pták co mne navždy uhrane
zůstanu tam trčet v spáře,
nevrátím se, víckrát ne…

4 comments:

Anonymous said...

jéje, už se těším jak malé děcko kuci a děvčata!!!!Čaj

Anonymous said...

a zustal nekdo na jizni morave na lezeni?stračes

Anonymous said...

tak co Petře ,už jsi skoroval ?????

Anonymous said...

a co se tak podepsat, prispevkari z 13. rijna 18:39 ? Plaz.