Veliký a mocný Žanda

Hola hola, v Krase jsou ideální podmínky...nebo spíše byly...teď už prší. V úterý jsme s Janisem nejprve marně pokoušeli zdolat naše letošní projekty ve Sloupu, ale brzy jsme to zabalili a vyrazili za Čajdou do Rudic nad propadání, kde se Čajdovi podařil první přelez Dekadentní, dal tomu za 9 a vypadá to dost dobře...krátké a výživné. No a já konečně zdolal Žandovu...tahle cesta mi dala zabrat...mám z toho radost...Toť vše, dnes jsem stručný, bo tohle sedím v pivovaru Purkmistr v Plzni a mám spoustu práce :-)


Janis v Dekadentní
Čajda a první přelez Dekadentní
No a následující fota jsou z mého přelezu Žandovy, fotil Čajda.




No a ještě aby bylo vše jasné, tak připojuju nákres cest na zadní stěně. Modře vede Agregátor, růžově je vyznačena Žandova a bílé možné další projektíky:-). A další možnosti tam jsou stále...


10 comments:

Anonymous said...

Máš strašně pěkný fotky v té Žandové, ten fotograf má talent jaký jsem už dlouho neviděl. Můžeš mi prozradit, který génius Tě fotil? Máš u toho napsané jméno Čaj- to je ten svalnatý borec z Freesportu s vlasy jak havraní křídla? Já si to hned myslela. Kdyžtak mu předej na mne telefon 0609 158. Díky Simona.

Anonymous said...

Ha prozradil jsem se v první větě. Vlk

Anonymous said...

Krása těch fotek je dána mým skvělým outfitem:-). Holky, jsem single!!! Volejte, pište!
Opravdu navštívil můj blog slavný Vlk? či snad Janis?
Pokac

Anonymous said...

To nemuze byt Vlk, neb jak vis cekam na jeho vyjadreni a to zatim neprislo a take tak "duvtipnej" komentar by urco nemel. Mimochodem nozik mas ve Fritu podle domluvy, i kdyz pan sef se tvaril, ze nevi o koho jde a ze pry jestli dneska prijdes. Tak snad k tobe v poradku doputuje.

Anonymous said...

ne, ne, petre, nebyl jsem to ja. vypada to, ze se Vlk i z Kalymnosu aktivne zajima o tvuj blog a o fotky peknych mladencu na nem. klobouk dolu. janis

Anonymous said...

Gatě dolů
Brod je blízko
Pokáč

Anonymous said...

UZ JSI SKOROVAL ?

Anonymous said...

To jako jestli už byl kocór v tróbě?

Anonymous said...

myslíš jako jestli už naštěkal do bódy?

Anonymous said...

hele, todle je blog o lozeni, ne o soulozeni:-)
Pokac