Poslední minuty před Hnědákem

Významnou změnou v mém bídném životě znamená kromě nově nabytého single statusu také to, že jsem se stal hrdým majitelem Toyoty Corolly (na plyn!). Takže jsme ve čtvrtek podnikli s Janisem, Davidem, Stračenou a Markétou zkušební jízdu do Holštejna...

Kluci lezli na Vaňousech, kde David vylezl konečně Phar Lapa - gratulace veliká!. Já s Markétou trávil příjemné chvíle nad Holštejnskou jeskyní, kde jsem lezl Novou Variantu - krásně dekadentní záležitost, dole mechový kout, nahoře docela nepříjemná koutospára...a pak dvě krátké ale pěkné sedmičky po lištách - Padající listí a Objevná, obě vřele doporučuji. Pak jsem se ještě nasral v Trestu za lásku, tahle cesta mě fakt trestá...už jsem to lezl asi 5x a vždy tam něco poseru...

Mé nové kaktusy a auto


2.půlka Nové Varianty


O víkendu pro mě nastane jeden z vrcholů letošní sezóny - hardcorový závod Chřibský Hnědák. Pojedem ve dvojici s Davidem, takže by jsme možná mohli mít i nějaké ambice (já mám teda ambici přežít...).

Zatím jsem se zúčastnil všech tří ročníků, v roce 2004 jsme s Haveláčem šokovali hlavně sebe třetím místem (čas 7:40), v roce 2005 jsme klesli na desáté místo (čas 11:20). Ten rok jela i Marta s Pavlínou. V roce 2006 jsme dojeli s Pavlínou až po limitu...a vloni se závod nekonal...

a tady je pár fotek z předchozích ročníků:

Stupně vítězů

Pavlína asi na Budačině
Doktor Prase


Haveláč asi na Osvětimankách

Satan Pilka

Haveláč s cenou pro nejstaršího matadora

Haveláč v uměleckém ztvárnění

Marta ladí cestu i barevně

Holky i něco vyhrály

Tak nám držte palce!


více je na http://www.climbers-uh.net/hnedak.htm

No comments: