Petrohradské padání

Družba oddílů Tesla, VHS, Průmyslovka, Starobrno, Lokálka - aneb společenské setkání proložené boulderováním na drsné žule, popsané tak nějak cik cak proudem času...

Nedělní ráno (foto by Mrnda)

Po příjezdu domů nalézám v lednici zapomenutou Plzeň a to je nález, který mi značně usnadní přechod do „normálního“ režimu. Bejček odřídil svou káru směrem do Brna s nákladem smradu, démonů a brouků v perfektním stylu. Pokud by jeho auto bylo vybaveno tlačítkem ke katapultu dementních pasažérů, bylo by prázdné už po pár kilometrech. Po cestě jsem se snažil dle termosenzoru vyzkoumat závislost zvyšování venkovní teploty na snižování vzdálenosti k Brnu s přibývajícím večerem - u 9 Křížů bylo 183 stupňů, v Žabinách 200. Co s tím, nevím…

Letos jsem nechytil klíště (zřejmě je odrazuje pivní odér), zato se na mě přilepily 3 čivavy. Strašné alkočivavy využívaly mé vrozené laskavosti a poté, co mě vypudily z nového Jurek Duo Atack, mi např. nachystaly, ale taky sežraly snídani. ..atd atd.

Romantické probuzení mi naopak připravil Dasty, který si udělal pelech na mém spacáku, bohužel se však předtím vyválel v shnilé rybě. Nechtěl bych jet s holkama a Čajem zpátky jejich autem… Dasty je celkově zajímavý pes, během soboty zmizel za fenkou Kitou a objevil se až večer v kempu, kam se nechal dovézt autem s pro něj cizíma lidma …mají holt s Léňou takový poměrně volný vztah…

Dusty a já, kdo komu smrdí víc, nevím (foto by Mrnda)


Do neděle se naši kamarádi a kamarádky prokopávali s různě rozsáhlými paměťovými mezerami…nezmohl je ve většině případů bouldering, nýbrž nešvar nezřízené konzumace alkoholických nápojů a snad i trocha poga pod pódiem...či tanec se slunečníkem...

Ke stanu odcházím s Mrndou za zpěvu písně „zapalte Prahu, říkal jsem tisíckrát….“. Bejček medituje vsedě spící nad zubním kartáčkem, je nutno ho skopnout do horizontální polohy. Co bych pro kamaráda neudělal... Stan zjevně není dimenzovaný pro 5 lidí, probouzíme se proto s Mrndou venku… ten den vydrtím jen jedno 6A(+) a lezecky kolabuju. Jaksi došla šťáva a prsty se skály nedotýkají zrovna s radostí. Ale dostatek radosti si užily v sobotu, tak co. To byl den lezecky mnohem úspěšnější. S Čajem a Davidem jsme soutěžili, kdo dá více 7A. Pivo vyhrál s přehledem Čaj…Některé bouldery byly fakt pěkné, akorát ta žula je kurevsky hrubá…člověku se lehce může stát, že za dva dny vypije více piv než přeleze boulderů :-)


No radši toho plkání už nechám…fotky od Mrndy lze shlédnout na

http://www.lezba.net/foto/Petrohradske_PADani_25.4.09/album/index.html

a taky na http://casnacaj.blogspot.com/

pár dalších je zde...


Ráno na návsi před startem

Těžké ráno mediální hvězdy (foto by Mrnda)


Boulder Ufobába, 7B+...myslím, že se dočkal po 13 letech prvních opakování (8A+ SD, Adam Ondra)

Lenka leze ... chápate ten prst? Uff (foto by Mrnda)


Adam Ondra v boulderu Veterán klub 7C+, těsně před koncem soutěže


Sit starty je nemožné milovat


Lezec leze Kartáčovou hranu 6C+


A tady krásná, lehce morálová Štěpánova hrana 7A, kterou dal Čaj na OS a shodil na 6B...hmm


Nový průvodce je supr!


Adam Ondra v Perném dnu 8B (?), všimněte si toaleťáku v chytu u Čajova bicáku, který si Adam při lezení oddělá...bohužel si zde Adam krutě rozšvihl palec...více na Čajdově blogu


Jedno z našich 7A...


Leošák lištuje (foto by Mrnda)


Čivavy mudrují koho zneužít

12 comments:

Lucka said...

Sweet :) Dokonce i má mozková aktivita se obnovuje!

Čaj said...

mazec článek, pěkně jsem se pobavil

Čaj said...

hihi hlavně ta fotka, jak dělá liškut ten vzpor na našich hlavách:)

Anonymous said...

mě se líbí, jak Léňa shybuje na prostředníčku...to vypada jak 8A aspoň. A Caju, pochvalime se vzajemne, tvuj zapis se mi taky libi, pekne jsme si to nevedomky rozdelili, ty lezeni, ja zabava:-)
Pokac

Anonymous said...

Rozkošná akce. Tělíčko mě bolí ještě teď. Je ten Váš šutr aspoň trochu jemnější?? Jinak tolik publicity snad ani nebylo třeba=)
M

Pøk said...

Je jemny jak Cajova:
a) prdelka
b) predkozka
c) tvaricka

Anonymous said...

Ta civava vlevo je ta co se vecer na MeGuste svlikla do podprdy nebo se me ty hezky stihly blondynky proste pletou? :)

Anonymous said...

jojo, to je ona:)

Anonymous said...

http://www.a6.cz/msfoto/gallery/main.php?g2_itemId=70808

pekna fotka devcat
pokac

Anonymous said...

Já bych ráda dodala, že to svlíknutí nebyla tak zcela dobrovolné! Byla jsem obelstěna.

Anonymous said...

Kurňa vyjděte z té anonymity at vím vo co (koho) jde!! :)) mára

Anonymous said...

I kdyz to bylo nedobrovolny, tak to bylo moooc hezky :)
Civava Fanclub Chairman