Rudlice

V Rudicích mě stále něco překvapí. Např. to, že mezi Šípkovou Růženku a Jasnou páku jde narvat další cesta, která je logická a nabízí i dost zajímavé bočákové lezení. Jedná se o Ultimo s plíšky od Z. Konečného (více http://www.lezec.cz/cesta.php?key=54368). Jak název vypovídá, touto cestou byl zřejmě vyčerpán potenciál horních skal (i když určitě se ještě vymyslí nějaké zajímavé varianty:-). Včera (i přes podivné počasí vládnoucí v poslední době tam byla úplná Francie včera...) jsme s Čajem v této cestě pozorovali Pavla Kubíka, tož přikládám pár Čajových fotek.

My se trápili v Šípkovém králi. Má taktika krále udolat kobercovým náletem se nezdařila, 7 pokusů za 2,5 hodiny mě docela odrovnalo...no je to zábava padat až po cvaknutí poslední presky:-). Když jsem to počítal, tak už jsem v tom dal kolem 20ti pokusů za 2 roky...řekl bych, že:
1. jsem slabý
2. je to hóóódně poctivá 9-
3. cesta se mi tak líbí, takže ji chci stále lézt
4. musím víc přemýšlet a dávat míň pokusů

vše je správně!


6 comments:

Anonymous said...

tahle 9- je poctivejsi nez mirek dusin
janis
(jak by mohl byt slaby nekdo s takovymi svaly?)

Anonymous said...

dokonce bych se nebál ani takového menšího upgradu na 9, tak jak to provedl třeba náš velký mocný Leošák...ale ja tem tezsim cestam moc nerozumim
Pokac

Anonymous said...

to ja klasifikaci nerozumim vubec,nerozeznam 8- od 9 ani kdyz pred nimi stojim
btw co je to za zmanipulovanou anketu??
janis

Anonymous said...

je t divný, 9 lidí z 27 hlasujících nesnáší žleby a možná i celý kras...asi o tom žlebu něco sepíšu:)

pokac

Anonymous said...

Rudlice?

Čaj said...

Je to ďábel!Všechno padlo!