Adr, Adr, Adr by LEOSÁK

Fesťák pohledem mladého krasového intelektuála LeOSáka


Vzhledem k tomu, že mám k Ádru kladný vztah nejen po lezecké stránce, rozhodl jsem se, že se s vámi podělím o pár postřehů z letošního fesťáku, který jsme na fesťáku vůbec nestrávili:). Tož pokud to nebude moc velká hrůza, tak mi to Pokáč vyvěsí na blog a vy to zřejmě právě čtete...Je to formou ala „Bravo fotopříběh“ akorát účastnící nejsou ani mladí, ani chytří a perspektivní a už vůbec né hezcí....


Ihned po příjezdu, začal známí drtíč krasových rozchrastů Asu meditovat a nabírat sílu slunce, která mu má pomoci ve zdejších zákeřných širočinách....


...Na Asuovy výkony se přišla podívat téměř celá VHS....

Tento machr ovšem zalezl do komína tak hluboko, že nebyl vidět, takže Petříčkovi nezbylo než valit bulvy nad Osyho atletickými kroky ve Skalácké 5ce (RP IXa)....


... Asuův parťák Pjótr zřejmě podcenil ranní meditaci a v širočině se zasekl už metr nad zemí a výš se nám ho bohužel nepodařilo vysadit...

...Já s Lindou jsem naběhl do skal s úmyslem zdolat co nejvíc věží. Ovšem ta první se jí zdála extrémně nepohodlná, tak jsme to po jedné cestě zabalili a šli na pivo :(, ty baby prostě nic nevydrží....


Ještě před věčírkem příležitostný abstinent Vágoš kázal nadějným bouldistům o zlém démonu jménem alkohol. Pecák evidentně nesouhlasil...Osy asi hodně přemýšlel....


....a přišel na to, že ty jeho keci sou fakt nudaaa!

Večer nikdo nedbal Vagošvých dobrých rad (bohužel ani sám autor) a podle toho to ráno vypadalo...


...Pjotr razí heslo, že když parťák, tak ve všem a svého punkového spolulezce nenechal v bryndě a válel se s ním po parkále
...Rytíř Světla, MR. TEA, lákal v noci ztracená děvčata na sedadla svého automobilu. Pro udržení své pověstné cudnosti nasadil vždy kamenný výraz nedostupnosti...

....I já jsem si dal pěkně do nosu a ráno jsem čuměl jak puk....


...Linda mě za to chtěla přizabít, ale naštěstí mám větší kondičku (i když menší svaly) tak sem jí utekl:)...



....Když jsme se trošku probrali z delíria šli jsme na kávičku k Petemu. Mrnda využil zbytků Čajovi opilosti a snažil se ho sbalit svým roztomilým pohledem. Kolouch byla trošku naštvaná, ale nakonec se shodli na tom, že jednoho kluka mu povolí...zvlášť neškodného Čaje.


Tak takhle to bylo a nijak jinak. Těším se zas nashle v Ádru. Leošák.


7 comments:

Anonymous said...

Ovšem, dobře on. Pozoruhodné, i takové střevo může mít psavecké střevo, kdo by to byl řekl?
Petricek

Mrnda said...

Roztomilé....

Čaj said...

svatá pravda

Anonymous said...

Joj to jsem se zas nasmála!! Díky, LeOS!
ver maugl

Anonymous said...

to je ale chobotososový orech!
leontýne, pošlu ti 5 náhodně vybraných fotek a ty k tomu stvoříš příběh a každý den to budeš dávat na net jako pohádku na dobrou noc, co??
asu

Anonymous said...

Co bych pro tebe neudelal muj bukanýrský lihový bratre!:)
Leosak

Anonymous said...

Leosaku, zaloz blog! :D

tah-sha-tunga