Chladivá paráda

Poslední letošní (pro mě) Rorejsi...

s Márou se ráno po cestě ujišťujeme, s pohledem na okolní jinovatku, že rozhodně nepolezem vícedelku, abysme nemrzli na štandech...plány jsou to sice dobré, ale k ničemu...střih o 4 hodiny později... kurvujíc dolézám, či spíše ťukám prsty o skálu, za Márou na vrchol Masivu Berana...Mára si poté, co mě trpělivě jistil při boulderování ve druhé délce Velkého Berana (fakt poctivá sedmička)

boulder je sice krátký a dobře jištěný třema skobama a nýtem, ale dal mi zabrat:-)

a vrácení vrcholové knížky do jeskyně Malého Berana,


vybral jako výlezovou cestu na vrchol Haveláčovu cestu, což znamenalo zajímavý zážitek zejména pro něj, neboť lotr Havelka nějak šetřil skobama a v týhle kose to bylo na OS dost lechtivé. Já v roli přemrzlého druholezce si to taky docela užil, ale alespoň jsem byl ušetřen psychického napětí...
Mára u první skoby


a právě uzřel skobu druhou:-)

I takové pasáže se mi vlivou chladu jevily jako boulderové:-)


každopádně fajn den...jo a Vlk asi pije fridex:-)

Sportovní část stěny

16 comments:

Anonymous said...

Skoro mi vás bylo líto, když jsme vás viděli z poslední lanovky plazící se lesem a díky tomu se asi nepotkali v hospodě:-). Dole bylo parádně, oba jsme s Vildou dali Per partes a shodli se na 9-, poslední dobou taková obligátní klasa na Rorejsy:-). A copak už se chystáš Poku umřít, že letos to jsou pslední Rorejsy, vždyť ještě zbývají celé 4 dny do uzávěry.

Anonymous said...

Na to už ti Infarkťák ani neodpoví. Jal se běžkovat na Vysočinu!:)A cestou po schodoch na parking vypadal, že se chystá zemřít.
Jj, slečna v hospodě říkala, že tam měli Vlka.
A proboha! RorejsI!:)
Něco jsme nafotili toho spodku, ale na náres to asi nebude což? Posílal ti to Pokča?
mára

Anonymous said...

no ve 4:40 sme byli v hospode, tos tam moc dlouho nevydrzel:-). Ja jedu zitra na Vysocinu, tak Kras konec, potrebuju odpocinek:-)
Pok
a gratulace k Per Partes!

Anonymous said...

No ještě jsem mu poslal pár foteček nějakých bludných duší v masivu Berana:-) a lituji ho, vždyť v Krase je tak krásně a na Vysočině není žádný sníh, tak to se mu nedivím, že byl na umření. Jinak v té hospodě jsem seděl celkem dlouho, v klídečku spapal výbornou divočinu s omáčkou a brusinkama a až mě to tam samotného přestalo bavit, tak jsem odjel, však jsme se potkali v Ostrově na odbočce, ale to se mi už nechtělo vracet, byli jste moc pomalí:-). Vlk

Anonymous said...

No jo, ti mladí...
A ta cesta co nastupuje v převise, tam jaks měl židličku to je, či bude teda co?
mára

Anonymous said...

Říkáš divočina s omáčkou a brusinky? Mňam! A já trouba se jel dorazit na Klajdu... Jinak běžky na Blatinách jsou úplně jiná liga, tam ani nemusí být sníh a stojí to zato. Teda byl sem tam jen dvakrát, ale pokaždé plnej dojmů:-) Willhem

Anonymous said...

Bude se to jmenovat Nadrbaná užovka??? a něco mezi 9- až 9+, záleží, co kdo ještě urve. Na 10 metrů výšky 25 lezeckých:-) Willhem

Anonymous said...

Záleží na Janzenovi zda-li ho osvítí duch svatý a vymyslí inteligentní název a obtížnost se bude měnit podle počtu ulomených chytů nahoře, dole nemá upadnout už co, nebo si Janzen bude hrát na sochaře a klasa se stabilizuje:-).
To levé co bylo nacvakané byl Janzenův projekt a já měl nacvaklý Per Partes.Vlk

Anonymous said...

Tak mě nějak došlo, že tabulka nebude dřív, než v roce 2010, to si budu pamatovat... Jinak je tu soutěž o jubilejní návštěvu! Leonid je někde v trapu na lyžách, takže šance jsou celkem vyrovnaný. Na vítěze čeká denní pobyt s Vlkem v Krase, případně hlídání malé Agátky:-) Willhem

Anonymous said...

Upozorňuji případné výherce, že hlídání Agátky je ta nejlepší antikoncepční věc, která kdy byla vynalezena:-)). Vlk

Anonymous said...

Koukám, že jubilant je už mezi náma, tak pokud se nepřizná dobrovolně, bude někdo ze stálých nahlížitelů vylosován a hotovo. Jinak dnes sem lezl Šípkáča a byl celkem navlhlej. Co to znamená? Že to tedy nemůže být víc, než 9-, moc dobře totiž vím, že navlhlý 9-/9 bych nedal ani kdybych chtěl:-))) Willhem

Anonymous said...

Vildo moc nemluv, tvůj názor není relevantní, na to jak to znáš ses v tom třepal jako sulc:-)). Vlk

Anonymous said...

hej Wild-homine, nebylo by lepší, než furt tu flameovat, někde flámovat, nebo sespsat ňáky článek, co??? montánu sem více méně rok neviděl a my se dozvíme i něco relevantního, nebo dyž nám řekneš proč to se šípkem vidíš zrovna tak a tak, to třeba i pochopíme a nebudem tě posílat k šípku...no ale to už taky melu kecy v této kleci.... tak co?
asu

Anonymous said...

Třepal sem se neb to bylo vlhký a trošku studilo a něco mě říká, že jsi to chtěl prostoupit taky, ale nějak z toho sešlo:-) A to si necháš říkat Fridexák? A hlavně sem nechtěl sednout, žes tam byl, to by bylo keců... Montanu už sem taky delší dobu neviděl, ale neboj, už tam něco šupnu. Sem ne, tady to akorát každej zdrbe a nic. A vůbec, Asu, nejseš právě ty oním šťastným výhercem? Willhem

Anonymous said...

praveže dyž ti to nikdo nezdrbe, tak jako bys nic nenapsal!!!!
bohužel už nevím v čem se soutěžilo, taže ani nevím esli su nákým výhercem... v karsu sem určitě nebyl tolikkrát jak někteří, počtem cest taky nic moc, počet trapných komentářů jen tak průměr, počet nadatlených pravopisných chyb taky průměr, prváčů míň než minulý rok, no nevim...aha, že by nejvíc vykonstruovaných chobotososovin? to by možná šlo....asu

Anonymous said...

Vildo, dnes jsem se nachodil okolo skal víc jak za celý rok, ale udělat jsem to musel, jinak bych se zase v nákresech trochu chvílemi plácal a stejně tam musel někdy příště a navíc dnes bylo o pět stupňů tepleji než včera a to víš já vedro nemám rád, už se těším na víkend:-). Vlk