Info

Po delší době by to chtělo něco zajímavého, nějak se však nahromadila práce, takže zatím nic... ale v březnu/dubnu můžete očekávat reportáž z Kanárských ostrovů, kam vyráží již tento pátek velká skupina za Márou, který se tam věnuje extrémní formě studia - Erasmu. Čekají nás tam boulderové závody na Gran Canarii a pak nějaké lezení na Tenerife, tak jsem zvědav. 

vypadá to, že na Kamárech nemají problém s magnéziem

Jelikož Koma blouzní něco o 8a na Kamárech, tak poté, co jsem v sobotu v Rudici nedal čistě E55 (6b), jsem se nadrzo nacpal do Bicepsů (8a)...a musím říct, že teda mega supr polezení, už jen nalézt někde vytrvalost... je fajn začít další sezónu okamžitě projektováním:-). 

Jinak musím napsat, že pokračují práce na sběru informací o krasové historii a v nejbližší době se můžeme těšit na velmi zajímavé příspěvky, ale více neprozradím, abych to nezakřikl. No a na závěr... v Montaně z roku 1999 jsem objevil tuhle fotku z krasu...to vypadá jako světová oblast skoro:-)


Tak ať se daří!

2 comments:

Anonymous said...

Bozi fotka! Indie jak pupek svetoveho lezeni, jsem ju poznal az na treti pohled...
Petrajz

Pøk said...

na fotce Milan Benian v ceste Brazilie..