Mammut? - ne, něco jiného

Uf, tak jsem se včera probudil a měl pocit, že prst je už ok...vypadá to nadějně. Tož jsem se dnes odpoledne vydal na zátěžový test kam jinam než do Rudic. Není opravdu vhodnější zábavy pro dospělého muže než zalézt do jeskyně a zkoušet boulderový problém. Inspirován Mrndovým přelezem Mammuta jsem ho asi po 90 minutách vysilujícího úsilí přelezl. Pokud to byl tedy opravdu Mammut...kluci ho z původních 6C tr shodili na 6A+ tr...těžko říct jak to je, asi záleží na tom, jak se to leze...mě to připadalo těžší, tak 6B, ale zas jsem momentálně docela slabý. Začínal jsem oběma rukama ve spoďáku, pomerně těžký krok se zapřeným kolenem na blbém stupu do bočáku na levačku a pak traverz doprava. Docela úchylné kroky, kdy se hodí používat kolínka...ale moc se mi to líbilo...

No a takže nakonec to Mammut není:-) a pokud to nemá jméno, tak píšu Koleňák za 6B...


12 comments:

Anonymous said...

:)) Jee, to sme lezli taky, ale ten Mammut je na opačné straně jeskyně=) Je to očárkovaný, je tam napsaný i "Start" a "Top" (ten máš stejný)... Lezli jsme to tvoje z druhé strany a nepustil až poslední krok...ale dobrá práce=)
Mrnda

Pøk said...

aha:-) Tak tim padem ten Mammut bude fakt lehci, bo to jsou docela madla....a jak se jmenuje ten co jsem lezl nevis? Ze bych ho zadal na lezce...

Pøk said...

to je srandovni, jak je ten muj zapis vlastne uplne mimo:-)

Anonymous said...

hele kemoši, včera jsem měl dobrej den, objevil jsem pekelnou boulderovou oblast kousek od Brna. Za dva dny jsem našel a očistil tak 150 boulderů a další jen čekají. Je tam docela netušených možností. Jde o to, že to zkrátka celé nezvládnu sám- šipkovat , zakreslovat, čistit, přelézat a vymýšlet názvy.Tak bych apeloval na někoho z vás-kdo by na to měl čas a chuť- jinak nelanařím sebou víc lidí kvůli tomu, že zde chci udělat do března závody...tak kdyžtak mi dejte info na mail cajj@post.cz zdar čaj

Lucka said...

Jéé, lezení :-)

Čaju, dej si hlavně pozor at nemáš u lehkéjch bouldrů ustřelenou klasu jak v Petrohradě, kde je sice kopa kamenů do 5c, ale většina z nich je ve skutečnosti o dost těžší :( (teda aspon z mé zkušenosti). Ale na tvoje závody se samozřejmě těším moc! Zvlášť teď...

Pøk said...

dobrej výkon! poslal jsem ti mail:-)

Anonymous said...

No nevim, taky jsme to tam ňák šontali. Tak tomu vymysli název....je to tvoje dítě=)
M

Anonymous said...

Aha, tak už jsi vymyslel. No vida a hned mám další cíl v Rudicích=)
Tyjo a ty bouldery Čajdo, to je paráda!!!! Moc se těším na ty závody.
M

Pøk said...

A me zas zustal cilem Mammut, parada:-)

Anonymous said...

Gratuluju k uzdravenemu prstu, at Ti to vydrzi.
E.

Lucka said...

Jako věrná čtenářka stále čekám na ten slibovaný rozhovor s Janisem!!!

Anonymous said...

rozhovor prisliben na konec tohoto tydne. Sam jsem zvedav, co z toho bude a taky se tesim...
pokac