Výjezd do Holštejna

Víkend jsem strávil v Holštejně. Díky přespání pod skalama má člověk i pocit, že je na nějakém výjezdu, večerní hospoda má taktéž své kouzlo, vyšlo počasí, tření vápence bylo úžasné, letos zatím nejlepší podmínky. V sobotu jsem lezl se Stračenou a Markétou na Vaňousech, oblézali jsme lehčí cesty, které jsem ještě nelezl, docela nám to šlo, bo chyty držely a stupy lepily...jedinou vadou na kráse byl pád v Momentu těsně pod slaňákem, kde se mi usmekla noha, to mě dost mrzelo. Večer se připojili Čert s Janisem a překvapivě jsme tuto potenciálně ožraleckou sestavu udrželi na uzdě a v hospodě si dali jen pár piv, Čert dokonce skandálně nedopil schlaftrunk - lahvovou Plzeň. Druhý den jsme si vylezli pár cest v Holštejně, Stračena přelezl Michalovu, což je pěkný výkon, já třikrát zkusil Atlantis a myslím, že to je těžší jak 7+ (8- bych tomu dal) a na závěr jsme si s Janisem zašli nad Holštejnskou jeskyni, kde si Janis krokoval Vlkův nářek (jeví se to nakonec jako opravdu lezitelná 9-) a já neúspěšně bojoval v Trestu za lásku (8-). Přesunuli jsme se tedy na zahrádku, Janis se nahodil do dovolenkového programu, málem nám ujel poslední autobus...no bylo to krásné


Zábavné cesty v pravé části Vaňousů


Náš velký a mocný přítel Casius - Stračenův vlčák


Stračena v úspěšném OS pokusu v Menzes


Bóžova spára (7-), další příspěvek do sbírky krasových dekadentních cest


Tábor


Sbohem armádo


Sbohem armádo (7-)


Cesta domů na turecký masakr


Záchodky ve vlaku jsou inspirativní

No comments: