Já se z toho Sloupu

Úterní odpoledne jsme s Davidem, Luckou a Stračenou odjeli do Sloupu. Vzhůru soudruzi a soudružky ke svým projektům. Lucka vylezla svou první 7- v Krase na prvním, Saské triky...congratulation! David jen tak vylezl Direkt Drive (já se v tom na druhém trápil více jak minule...). Na Hřebenáči jsem se vytrápil ve spojení cest Vzpomínka na Maugliho a Šufánku (8/8+), což je linie, která se mi hodně líbí, dost technické lezení, dnes jsem ale nebyl schopný cvaknout druhý nýt...no comment. No a pak jsme se přesunuli do Starých, kde Stračena zatím marně udolává Starou plotnu a já Překvapení. Z mého pohledu to nebyl zrovna lezecky úspěšný den :-)
No ale jak říká Janis, opravdové trápení vypadá asi takto:
"Jsou to všechno zapeklité (některé i zapičené) cesty, to není to pravé trápení. Trápení je, když si třeba 2x sedneš v Pážeti, nebo nevylezeš 7- na rozlez. Nebo ti neustále natéká bez příčiny pravá ruka. Nebo levá. Dáš 5 pokusů do Jarního deštíku. Nebo se rozklepeš nad druhým jištěním a musíš si sednout... někam na pivo, který je teplý. I pingl je teplý. A všichni tvoji kamarádi. I tvůj syn. Tak to je trápení."


Direkt Drive u druhého jištění


Direkt Drive u druhého jištění


Direkt Drive u třetího jištění


Direkt Drive nad třetím jištěním, poměrně delikátní kroky

2 comments:

Lucka said...

Tak teda z Janisova popisu trápení jsem se málem rozbrečela smíchy...:-)

Anonymous said...

Jo, ten úterek byl přesně jak bylo řečeno.Stračes