Tesla Bouldering

V pátek jsem se zúčastnil boulderových "závodů", takže dnes (sobota odpoledne) mám ještě kocovinu, což znamená, že i přes krásné počasí sedím doma a zakládám tenhle blog. Ale třeba je Stránská skála ještě mokrá po včerejším dešti...a bolí mě ruce...

Nicola Tesla
Závody to byly super, navíc i trošku underground. Čaj postavil 24 krásných boulderů, na jejichž přelézání bylo 2 x 30 minut. Celkem závodilo asi 20 lezců a lezkyň. Solidně jsme se odvařili, následovalo popíjení piva v místní hospůdce a přesun Na Průmyslovku (jako výzkumník z oboru dopravní bezpečnosti bych možná neměl jezdit v kufru Favorita...), odkud jsem raději z posledních sil prchl ještě před půlnocí.




Stěnka v Lesné


Organizátor Čajda a vítěz Quido


v akci


Vězení pro úchyly?


Rozverný Čaj vyhlašuje výsledky


Hospoda v Lesné


a finito na Průmyslovce
Já v těžkém boulderu
Janis v těžkém kousku
Rada ve středně těžkém
Borci a borkyně z HO Průmyslovka
Lucka maká
Já ve středně těžkém
David v těžkém

No comments: